Reflux

Earth Essence: Montmorillonite agyag

Régi időkre nyúlik vissza az ehető földek, agyagok eredete. A leggyakrabban az alábbi betegségekben használják: hasmenés, emésztési zavarok, vérszegénység, krónikus fertőzések, bőrbetegségek, nehézfém mérgezés, reflux, ízületi gyulladás, májbetegség, elhízás, cukorbetegség és hajhullás. A jó minőségű agyag tartalmazza a legfontosabb ásványi anyagokat, mint a vas, kalcium, magnézium, kálium, mangán, nátrium, szilícium.
Savas reflux és a proton pumpa gátló gyógyszerek

Korunk népbetegségének számít az ún. savas reflux, melynek során a savas gyomortartalom visszajut a nyelőcsőbe, égő érzést okozva és károsítva annak felszínét. A refluxot mindenképpen kezelni kell, mert a nyelőcső ezen savas közegnek kitett része hajlamos lehet kifekélyesedni, ami gyakran csak heggel gyógyul és nyelési nehézséget okozhat a beteg egész életében, de a legrosszabb esetben el is rákosodhat.
Egyszerű teszt, sok-sok információ

A szájban képződő nyál pH-ját egy egyszerű kis papír csíkkal pár másodperc alatt meg tudjuk mérni. A kapott érték akkor jó, ha a nyál pH-ja 7,5 felett van. De nagyon gyakran mérünk 6-os vagy az alatti pH értékeket is.
Gyomorégés

Egyszer vagy többször, de életünk során talán mindannyian szenvedtünk már gyomorégéstől. Ez az égő érzés rendszerint a szegycsont mögött jelentkezik, néha azonos szinten, a hát közepén.
Reflux és alvás

A krónikus savas reflux gyakran okoz éjszakai tüneteket, s ezzel megzavarja a nyugodt alvást. Érdekes, hogy ezek az éjszakai tünetek a legtöbbször nem is gyomorégés formájában jelentkeznek.
< 1. oldal (összesen: 2) Rendezés: