Vitaminok

Sárgarépával a prosztatarák ellen?

A zöldségek és más, A-vitaminban gazdag ételek, valóban védelmet nyújthatnak a főleg idősebb férfiak körében igen gyakori betegséggel, a prosztatarákkal szemben?
A kukorica és a B-vitamin

A kukorica őshazája Amerika. 1556-ban a nagy botanikus, Carl Linné nevezte el  Zea Mays-nak. A „Zea” a nemzetség neve, magyarul annyit jelent: az élet alapja, míg a „Mays” a faj neve, ami magyarul  annyit jelent: a mi anyánk.
D-vitamin hiány vs. húgyhólyagrák

Az elmúlt években több tanulmány is napvilágot látott a D3 vitamin anti-tumor hatásáról, mell-, vastagbél-, és prosztatarákos betegeknél sikerült bizonyítani az alacsony D3 vitaminszint és a betegség közötti szoros kapcsolatot. Spanyol kutatók (Spanish Cancer Research Center) megvizsgálták, hogy a D3 vitamin milyen hatással lehet a húgyhólyagrák előfordulási gyakoriságára.
A D-vitamin hiány 10 tünete?

Egyre több tudományos kutatás eredménye mutatja azt, hogy a D-vitamin megfelelő szintje a szervezetben hosszú távú, kedvező hatást biztosíthat.
Multivitaminnal a rák ellen?

A multivitamin tartalmú tabletták rendszeres szedése csökkentheti a rák kialakulását – derül ki egy friss tanulmányból (Brigham and Women’s Hospital, Boston, Harvard Medical School).
Kopogtat a D-vitamin hiány

A nyárnak végre, így visszavonhatatlanul kopogtat ajtónkon a D-vitamin hiány. A D vitamin, bár zsíroldékony vitamin, még sem képes elegendő mennyiséget elraktározni belőle szervezetünk a hosszú őszi és téli hónapokra.
< 1. oldal (összesen: 7) Rendezés: