A jóindulatú prosztata megnagyobbodás egyre gyakrabban előforduló betegség modern világunkban. Ez a kórkép, bár közvetlenül nem fenyegeti életünket, rendkívül kellemetlen tünetekkel járhat és megkeserítheti mindennapjainkat. A jóindulatú prosztata megnagyobbodás azért is olyan gyakori a fejlett társadalmakban a férfiak körében, mert az életkor előre haladtával előfordulása drámaian megnő, s az átlag életkor növekedésével egyre több idősebb ember kényszerül kezelésre. 80 éves kor felett 10-ből közel 9 férfit sújt a betegség.

A kutatók többsége szerint életmódunk is hozzájárul a jóindulatú prosztata megnagyobbodás terjedéséhez, mely egyre több fiatalt is érint.

A jóindulatú prosztata megnagyobbodás tünetei:

-    gyakori vizelési inger
-    nehéz, fájdalmas, akadozó vizelés
-    vizelet visszatartási problémák
-    húgyhólyag fájdalom
-    görcs

A betegség tüneteinek másodlagos hatására megnő a fertőzésveszély, ami tovább súlyosbíthatja a betegséget, kedvezőtlen esetben akár a vese is károsodhat és veseelégtelenség alakulhat ki.

A prosztata egészségének megőrzése rendkívül fontos feladat, hiszen a prosztatarák a férfiak körében vezető halálok modern világunkban.  Ráadásul a prosztata jóindulatú megnagyobbodása a férfiak többségénél megfigyelhető, mégis csak az esetek kisebb hányadában okoz panaszokat. Így a férfiak többsége nem is tud arról, hogy prosztatájának mérte meghaladja a normális mértéket.  Azt is tudjuk azonban, hogy a mediterrán országokban a prosztata kóros megnagyobbodása, de még a prosztatarák is sokkal ritkább, mint nálunk. Szeretném hangsúlyozni ugyanakkor, hogy a prosztata jóindulatú megnagyobbodása nem azonos a prosztatarákkal, még csak nem is rákmegelőző állapot.

Milyen természetes összetevők segíthetnek a prosztata egészségének megőrzésében?

1, Fűrészpálma
2, Csalángyökér, csalánlevél
3, Bokrosgomba
4, Afrikai szilfa-kéreg
5, Likopin - paradicsom
6, Brokkoli
7, Fehérmályva gyökér
8, Tökmag – tökmagolaj
9, Vörös áfonya

Ezeket az összetevőket kínálja Önnek a MegaFood Prostate készítménye, mely teljesen természetes formában tartalmazza azokat. A MegaFood szabadalmaztatott gyártási technológiájának köszönhetően a készítményben lévő hatóanyagok nem károsodnak, így az elvárható maximális hatást biztosítják!
MegaFood Prostate MegaFood Prosztata