A Unicity vállalat jelenleg több mint 30 országban értékesíti 130 étrend-kiegészítő és testápoló termékeit. 21 országban önálló képviselettel rendelkezik, ügyfelek millióit szolgálja ki nap, mint nap.

{$up_uri}unihist.jpg

A jelenleg az étrend-kiegészítők és wellness piacán tekintélyes pozíciót betöltő Unicity az Egyesült Államokban kezdte meg működését, majd terjeszkedett a világ különböző pontjaira. A Bios Life Franchise koncepció 1990-ben került bevezetésre, maga a Unicity vállalat két piacvezető cég (Rexall Showcase International és Enrich International) egyesüléséből jött létre 2001-ben.

Mely országokban van jelen a Unicity vállalat?

- USA
- Kanada
- Venezuela
- Kolumbia
- Japán
- Korea
- Taiwan
- Hongkong
- Fülöp-szigetek
- Thaiföld
- Malajzia
- Szingapúr
- Indonézia
- Mexikó
- Hollandia
- Törökország
- Svájc
- Németország
- Ausztria
- Svédország
- Brunei
- Nagy-Britannia

A Unicity kiemelkedő sikerét hatalmas tudásbázisának, átfogó szakértői bázisának köszönheti.

A Unicity küldetése egyszerű: „Make Life Better” – azaz Tedd jobbá az életet!

A Unicity ahhoz nyújt megoldást, hogy Ön egészségesebb legyen, jobban nézzen ki és jobban éljen.
Tetszett a cikkünk? Ajánlja ismerőseinek!