A flavonoidok a növényekben található gyógyhatású vegyületek.

Resveratrol

A vörösborban található nagy mennyiségben a resveratrolnak nevezett flavonoid.

A borba a kék szőlő héjából kerül. A resteratrolnak kifejezetten jótékony hatása van az egészségre, segít megelőzni olyan betegségek kialakulását, mint az infarktus, más szívbetegségek, agyvérzés, és bizonyos rákbetegségek.

Más antioxidánsokhoz hasonlóan a resveratrol is képes közömbösíteni a szervezetben keletkező káros szabad gyököket, ezáltal lassítja az öregedés folyamatát, gátolja a vérrögök kialakulását, és megelőzheti a krónikus gyulladások kialakulását.

Olyan enzimeket is blokkol, melyek felelősek lehetnek bizonyos rákbetegségek kialakulásáért. A resveratrol pl. a ciklooxigenáz-1 enzimet gátolja, mely az arachidonsavat gyulladást okozó vegyületté alakítja át, serkentve a tumor növekedését.

A legtöbb resveratrol egyébként a Pinot Noir szőlő héjában található és a belől készített borban.

{$up_uri}grape.jpg

A vörösbor fogyasztása azonban csak szigorú korlátok között fejt ki pozitív hatást a szervezetre. Az ajánlott napi mennyiség 1-1,5 dl.

A Flavonoid komplex készítmény 0,11 mg resveratrolt tartalmaz 20ml-enként.

A készítmény totál antioxidáns státusza (TAS) 160 20ml-enként.

Összesen 240ml polifenolt tartalmaz, a resveratrolon kívül megtalálható még benne 140mg katechin és 40mg antocianin. Így az összes polifenol tartalma 240mg 20ml-ben.

A készítmény egyébként egy fermentációs termék, kombucha gombát tartalmaz. A kombucha az erjedés során cukrot és fekete teát dolgoz fel, és élettanilag fontos és hasznos vegyületeket hoz létre.

A kombucha kivonat egyébként számos pozitív tulajdonsággal rendelkezik. Javítja a közérzetet, növeli a szervezet ellenálló képességét, energiával tölt fel és fájdalomcsillapító hatása is van.

A Flavonoid komplex tehát jótékony hatásai révén szerves része az Anti-tumor csomagnak, bizonyítottan segít megelőzni a szív-. és érrendszeri megbetegedéseket és a rákot