A ganoderma lucidum (pecsétviaszgomba) évszázadok óta ismert és az egyik legfontosabb gyógynövény Kínában.

A pecsétviaszgomba Magyarországon is megterem, azonban kevésbé jellegzetes íze miatt ritkán fogyasztjuk. Ázsiában és Amerikában is több területen fellelhető, de Magyarországon csak az utóbbi években vált ismertté, jótékony hatásai révén.

Mire használhatjuk a Ganoderma Lucidumot?

A pecsétviaszgomba széles körben hatékony, Kínában az orvoslás fontos eleme. Főként általánosan leromlott egészségi állapotban használják az immunrendszer támogatására, de a gyomor- vastagbél- és májproblémák kezelésében is használatos.

{$up_uri}gd.jpg

Méregtelenítő hatásának köszönhetően nem csak problémák kezelésére, de megelőzésére is kitűnően alkalmas. Tumor gátló és immunrendszer erősítő hatásának köszönhetően korunk egyik legfontosabb táplálék kiegészítője.

A pecsétviaszgomba főbb alkalmazási területei:

- magas vérnyomás
- magas koleszterinszint
- kemoterápia mellékhatásainak megelőzésére
- gyomor- és májpanaszok
- méregtelenítés
- szívpanaszok
- krónikus hepatitisz
- ízületi gyulladás, lumbágó
- tumor terápia részeként

A Liver Strength egy különleges étrend-kiegészítő készítmény, mely fermentált formában tartalmaz ganoderma lucidumot, a gomba egy rendkívül értékes növényen, a lila kukoricán nő, így jótékony hatása még erőteljesebb.

Liver Strength lila kukoricán nevelt ganoderma lucidum kivonat

MegaFood - Liver Strength

A Hunza Barack kapszula napi adagja 4X1. A napi adag 240mg Ganoderma Lucidumot tartalmaz (és emellett 240mg C-vitamint).

Hunza Barack - Hunza Barack

{$up_uri}hunzabkapsz.jpg

Komplementer Csomag Daganatos Betegeknek - Komplementer Csomag Daganatos Betegeknek