Amikor először kerültünk kapcsolatba az amerikai MegaFood vállalattal, még nem tudtuk, mit is rejt magában a név: MegaFood. Amikor először kerültek kezembe a MegaFood készítmények, már éreztem, hogy itt nem egy szokványos termékcsaládról van szó. Már a készítmények külső megjelenésén látszott, hogy ez a cég más, mint az eddig általunk ismert vállalatok.
Erre persze lehet mondani, hogy a másik is ugyanúgy megteszi, csak ezek a kicsinynek tűnő apróságok különböztetnek meg egy Trabantot a legújabb Lexus-tól. Mindegyiknek van kereke, van kormánya, mindegyikkel lehet utazni, de valahogy mégsem ugyanaz a kettő.
Amikor felbontunk egy MegaFood terméket és eltávolítjuk a védő papírt, majd a védő vattát, láthatjuk, hogy a készítmény a legmodernebb kiszerelésben található az üvegben: nem kapszula, hanem tabletta formájában. A legtöbb készítmény esetében a tabletták nem homogén, egyszínű egységet képeznek, hanem sokszínűek, kis túlzással látszódnak bennük a sokféle összetevők.
A tablettákról lerí, hogy teljesen természetesek, semmilyen káros anyagot, adalékot nem tartalmaznak. Ha a szánkba vesszük ezeket a tablettákat, olyan érzésünk lehet, mintha a friss összetevőbe harapnánk. Sokszor úgy érezzük, nem is lenyelni, hanem elszopogatni kellene ezeket a tablettákat. Ezt akár meg is tehetjük. Ha a szánkba veszünk egy Complex C-vitamin tablettát, akkor enyhe gyümölcsös ízt fogunk érezni, vagy ha megkóstoljuk a Wild Blueberry – vad kékáfonya tablettát, akkor az áfonya fanyar, édeskés ízét érezzük a szánkban.
Nem csoda ez, hiszen a MegaFood évtizedek alatt dolgozta ki azt az egyedülálló és szabadalommal védett gyártási technológiát, mely ilyen természetessé teszi ezeket a készítményeket. De nem csak a gyártásra figyelnek oda ilyen precízen, hanem már az összetevők termesztésétől és azok betakarításától kezdve kontrollálják a folyamatot. Beszállítóik csakis azok a környező farmok lehetnek, ahol garantáltan vegyszermentesen, természetes körülmények között termelik a növényeket. A génkezelt, „görögdinnye nagyságú” áfonyák, vagy a megbízhatatlan eredetű, olcsó zöldségek, gyümölcsök nem érdeklik őket. Csak és kizárólag az, ami teljesen természetes és egészséges.
A gyártási folyamat során pedig nem „ölik” meg az „élő” vegyületeket, hatóanyagokat, hiszen nem csak az számít, hogy mi van a készítményben, hanem, hogy az milyen formában van benne. Ezért pl. az egyes összetevőket nem hevítik túl, így azok megőrzik frissességüket és valódi hatóanyagtartalmukat.
A MegaFood küldetése eljuttatni az emberekhez mindazt, amire szervezetüknek alapvető szüksége van a megfelelő működéshez, kizárólag természetes formában, úgy, ahogyan azt az Anyatermészet megalkotta.
A MegaFood ezért nehezen hasonlítható össze a többi étrend-kiegészítővel, mint ahogyan igen nehéz lenne összehasonlítani a fent említett Trabantot a Lexus legújabb csúcsmodelljével. De nem is kell, hiszen a Lexus az Lexus, a MegaFood pedig MegaFood. Nem több és nem is kevesebb. Amíg azonban egy Lexust kevesek engedhetnek meg maguknak, addig a MegaFood termékei a legtöbb ember számára elérhetőek. Mert az egészség alapja mindig a megelőzés és ez a MegaFood fő küldetése.
Tetszett a cikkünk? Ajánlja ismerőseinek!