Fáradtság? Kimerültség? Csúnya bőr? Alacsony energiaszint? Modern világunkban rengeteg olyan ember is küzd lelki és testi problémákkal, akik nem szenvednek semmilyen diagnosztizált betegségben. Nekik elsősorban nem gyógyszerekre, hanem életmódváltásra, egészséges ételekre, italokra lehet szükségük.

A méregtelenítés régóta ismert metódus, melynek során szervezetünket megszabadítjuk a lerakódott méreganyagoktól, káros toxinoktól. Mai modern környezetünkben szinte egy lépést nem tudunk megtenni anélkül, hogy testünk ne kerülne kapcsolatba mérgező vegyületekkel: dioxin, kipufogógázok, mesterséges étel adalékanyagok, vegyszerek, növényvédő szerek, stb. Ráadásul mindezeken felül az anyagcsere során szervezetünk is termel különböző mérgező anyagokat.

Toxikus anyagok, melyek károsíthatják szervezetünket

1, Ólom: cigarettában, kipufogó gázokban, tengeri táplálékokban, növényvédő szerekben, ólomcsövekben található meg. Ólommérgezés tipikus tünetei: fejfájás, kimerültség, vérszegénység, idegrendszeri problémák.

2, Higany: amalgám tömésben, tengeri ételekben, ivóvízben, növényvédő szerekben fordulhat elő. Jellemző tünetek: kimerültség, lelki, érzelmi instabilitás, bőrgyulladás, veseproblémák.

3, Alumínium: főzőedényekben, növényvédő szerekben, szennyezett levegőben található. Tünetek, amiket kiválthat: csontritkulás, izomfájdalom, gyomor problémák, emésztési problémák.

4, Kadmium: gabonákban, cigarettában, szennyezett tengeri ételekben, kipufogó gázokban fordul elő. Jellemező tünetei: magas vérnyomás, láz, légzési problémák, étvágytalanság.

5, Berillium: főleg a szennyezett levegőben fordul elő. Jellemző tünetei: légszomj, köhögés, gyulladások kialakulása, tüdő problémák, stb.

6, Arzén: szennyezett tengeri ételekben, kipufogó gázokban, növényvédő szerekben, található meg. Tünetei: fejfájás, hányás, gyengeség, bőrgyulladás, kimerültség, stb.

{$up_uri}greenmagmakep01.jpg

Az emberi szervezet rendelkezik olyan mechanizmusokkal, melyek legfőbb feladata, hogy megszabadítsa testünket ezektől a káros anyagoktól, vegyületektől. A méreganyagok jelentős része a vizelettel és a széklettel távozik.

Ez a méregtelenítési folyamat azonban felgyorsítható és fokozható az alábbi módszerekkel:

- rendszeres testmozgás
- fürdőzés, szaunázás
- étrend-kiegészítők alkalmazása

A káros méreganyagok eltávolításának és közömbösítésének egyik legfontosabb tényezője a rendszeres zöldség és gyümölcs fogyasztás. Minden nap bevinni a szükséges mennyiségű zöldséget és gyümölcsöt azonban nem is olyan egyszerű.

Éppen ezért nagyon hatékony módja a megfelelő mennyiségű természetes vitamin és ásványi anyag bevitelnek a Green Magma, zöld, gyenge árpafűlé fogyasztása. A zöld dzsúz segítséget nyújthat a méregtelenítés folyamatában.

Legfontosabb összetevői:

- vitaminok
- ásványi anyagok
- enzimek
- fitokémiai anyagok
- klorofill

A zöldségek azonban főzés közben, a hő hatására elveszítik legfontosabb tulajdonságaikat, enzim tartalmukat. A Green Magma azonban egy speciális gyártási technológiával készül, tudományos konferenciákon bemutatott kutatási eredmények bebizonyították, hogy az árpafű kivonat képes eltávolítani szervezetünkből a felgyülemlett káros anyagokat: növényvédő szerek, mezőgazdasági vegyszerek, stb.

A következő ábra a malation (mezőgazdaságban használt vegyszer) és szorbinsav (étel adalékanyag) lebontását mutatja a felmelegített és nem felmelegített árpafű kivonat vonatkozásában. Jól látható, hogy a nem felmelegített árpafű kivonat hatékonysága össze sem mérhető a hőkezelt árpafű kivonatéval. Ennek oka, hogy hő hatására az enzimek eltűnnek, melyek a káros anyagok lebontásáért felelősek.

{$up_uri}green-magma-22.jpg