Napjainkban kb. 12 ezer gyógynövény ismert a világon.

Ebből több mint hétezret Indiában használnak, az Ayurveda terápia részeként, a kínai gyógynövénykincs egyes vélemények szerint legalább ekkora, míg Európában és Amerikában kb. 3500 féle gyógynövényt tartanak számon.

Mivel a Föld növénytakarójának alig több mint 5%-át vizsgálták meg abból a szempontból, hogy rendelkezik-e valamilyen gyógyhatással, nyugodtan kijelenthetjük, hogy beláthatatlan lehetőségek rejtőznek még a természet patikájában.

Ehhez képest micsoda ellentmondás, hogy a hazai orvosképzésben egyáltalán nem szerepel a gyógynövények ismerete. Ha elmegy a beteg az orvosához és azt kérdezi tőle, doktor úr, én naponta egy csipet rozmaring teát iszom, mit szól hozzá? Na, mit?!

Kb. olyan szakszerű lesz a véleménye, mintha a nagy hadron gyorsító működéséről kérdezné őt.

Pedig egy országnak a legnagyobb tőkéje az egészség tőke. Sok beteg ember nem tud, nem lehet képes arra, hogy sorsát és környezetét érdemben jobbíthassa, mert betegsége, gyengesége ebben őt minden másnál jobban megakadályozza.

A gyógynövények ismerete, tudása és használata nélkülözhetetlen az egészségtőke megőrzésében. Ebben pedig az EU sereghajtói közé tartozunk. A születéskor várható élettartam, az aktívan ledolgozott évek számát tekintve messze leszakadtunk uniós társainktól.

A csipetnyi rozmaring tea enyhe vérnyomás csökkentő, a rozmaringos fürdő pedig az idült reumás fájdalmak kiváló ellenszere.

Ha velünk tart Kedves Olvasó, akkor együtt bemerészkedünk a gyógynövények és a velük való betegségmegelőzés és gyógyítás csodálatos világába.

Webáruház: https://webshop.drtihanyi.hu/