A különböző ásványi sók gyógyító célú felhasználása még a modern gyógyszerek kifejlesztése előtti időkre nyúlik vissza. Az ásványi sókat sokan, sok féle betegség tüneteinek enyhítésére használták. A jó minőségű sók, mint a Himalája só, Holt tengeri só, stb. olyan természetes lúgosító vegyületek, melyek bevethetők bizonyos betegségek esetén.

A „Sole”, mely sókristály és víz keveréke, régen az „élet levese” címet viselte. A német „sole”a latin „sol” szóból származik, melynek jelentése: Nap. A sósvíz tehát a Nap energiájának folyékony változata.

dr. Robert Young pHlavor sója a Nagy Sóstóból származik, Salt Lake City-ből. Ha egy teáskanál 4pH sót elkeverünk 2,5-3 dl vízben, kiváló lúgosító és méregtelenítő italt kapunk. Fontos, hogy a 4 sót jól keverjük el a vízben, ne hagyjuk a pohár alján leülepedni. Külsőleg és belsőleg egyaránt alkalmazhatjuk, a bőrbe is nagyon gyorsan beszívódik.

Milyen kedvező hatásai lehetnek a 4 sónak szervezetünkre?

1, száj higiénia: a sós vizet szájöblögetéshez és szájvízként egyaránt alkalmazhatjuk, ezáltal védhetjük fogainkat és ínyünket.

2, Fülgyulladás: fülbe cseppentve csökkenthetjük a fülgyulladás tüneteit.

3, Akne: alaposan mossuk le arcunkat a sós vízzel.4so.jpg

4, Lábgomba: vegyünk egy 20 perces lábfürdőt a sós vízben.

5, Pikkelysömör: Kenjük be sós vízzel az érintett területet, majd hagyjuk megszáradni.

6, Torokgyulladás: langyos sós vízzel gargarizáljunk napjában 3-szor.

7, A szervezet pH-egyensúlyának fenntartása: a 4pH só lúgosító italkeverékkel közömbösíthetjük a szervezetünkben keletkező káros savakat, megtisztíthatjuk testünket a lerakódott nehézfémektől.

8, Fejfájás: tömény só oldattal masszíroztassuk át nyakunkat, fejünket és vállainkat.

9, Krónikus tüdőbetegség: asztma, bronchitisz, sinusitis esetén 10-15 percig inhaláljunk a sós folyadékkal.

A 4pH só egy rendkívül sokoldalú termék, mely tökéletes kiegészítője dr. Robert Young lúgosító zöld italkeverékeinek.