Mellrák

Gyömbérrel a mellrák ellen?

Elképzelhető, hogy a friss gyömbérkivonat hatékonyabban harcol a rák ellen, mint bármilyen jelenleg elérhető gyógyszer – derül ki a King Abdulaziz Egyetem (Szaúd-Arábia) munkatársai által végzett kutatás eredményéből.
Az omega zsírsavak és rákos daganatok kapcsolata

Az Omega-3 zsírsavak jelentősen gátolják a rákos daganatok növekedését. A Journal of Nutritional Biochemistry folyóiratban megjelent új tanulmány az első, mely a kutatók szerint egyértelmű bizonyítékkal szolgál arra, hogy az omega-3 zsírsavak csökkentik a rákos megbetegedések kockázatát.
Zöldségekkel és gyümölcsökkel a mellrák ellen

Egy friss tanulmány szerint a hölgyek jelentősen csökkenthetik a mellrák kialakulásának kockázatát, ha étrendjükbe megfelelő mennyiségű zöldséget és gyümölcsöt építenek. Azoknál a nőknél ugyanis, akiknek a vérében kutatók magasabb karotinoid szintet mértek, csökkent a betegség rizikója.
Táplálkozás vs. daganatos megbetegedések

A rosszindulatú rákos megbetegedések előfordulása és a belőle fakadó halálozás aránya világszerte nagyon magas. Nyugodtan kimondhatjuk, hogy a rák a szív-, és érrendszeri betegségek mellett korunk népbetegségének számít.
Túlélési esélyek

Az új típusú gyógyító eljárások képesek jelentősen növelni a túlélést mellrák, vastagbélrák és Non-Hodkin limfómák esetén. Komolyabb előrelépés azonban nem tapasztalható a tüdőrák, a rosszindulatú agydaganatok és a hasnyálmirigyrák vonatkozásában.
Mozgással a rák ellen

Egy tegnap publikált tanulmány szerint a rendszeres mozgás csodaszernek számít a rák túlélők körében és segíthet megakadályozni a rák kiújulását. Emellett pozitív hatással van azokra a betegekre is, akik éppen kezelés alatt állnak.
< 1. oldal (összesen: 2) Rendezés: