Reflux

Gyomorégés, reflux, savcsökkentők

Észrevette már, hogy fiatal korban, egészséges embereknél sokkal ritkábban fordul elő gyomorrontás, emésztési probléma, mint idősebb korban? Ennek legfőbb oka, hogy esetükben a gyomor még elégséges gyomorsavat termel az ételek megemésztéséhez. De ahogy idősebbé válunk, gyomrunk egyre kevesebb savat termel. Egy 60 éves ember gyomra átlagosan 75%-kal termel kevesebb gyomorsavat, mint 20 éves korában.
Earth Essence: Montmorillonite agyag

Régi időkre nyúlik vissza az ehető földek, agyagok eredete. A leggyakrabban az alábbi betegségekben használják: hasmenés, emésztési zavarok, vérszegénység, krónikus fertőzések, bőrbetegségek, nehézfém mérgezés, reflux, ízületi gyulladás, májbetegség, elhízás, cukorbetegség és hajhullás. A jó minőségű agyag tartalmazza a legfontosabb ásványi anyagokat, mint a vas, kalcium, magnézium, kálium, mangán, nátrium, szilícium.
Savas reflux és a proton pumpa gátló gyógyszerek

Korunk népbetegségének számít az ún. savas reflux, melynek során a savas gyomortartalom visszajut a nyelőcsőbe, égő érzést okozva és károsítva annak felszínét. A refluxot mindenképpen kezelni kell, mert a nyelőcső ezen savas közegnek kitett része hajlamos lehet kifekélyesedni, ami gyakran csak heggel gyógyul és nyelési nehézséget okozhat a beteg egész életében, de a legrosszabb esetben el is rákosodhat.
Savas reflux, életmódváltás, lúgosítás

Egy frissen publikált tanulmány szerint azok a betegek, akik a savas reflux kellemetlen tüneteitől szenvednek, sokkal többet profitálhatnak az életmódváltásból, mint a gyógyszerek szedéséből.
Egyszerű teszt, sok-sok információ

A szájban képződő nyál pH-ját egy egyszerű kis papír csíkkal pár másodperc alatt meg tudjuk mérni. A kapott érték akkor jó, ha a nyál pH-ja 7,5 felett van. De nagyon gyakran mérünk 6-os vagy az alatti pH értékeket is.
Gyomorégés

Egyszer vagy többször, de életünk során talán mindannyian szenvedtünk már gyomorégéstől. Ez az égő érzés rendszerint a szegycsont mögött jelentkezik, néha azonos szinten, a hát közepén.
Reflux és alvás

A krónikus savas reflux gyakran okoz éjszakai tüneteket, s ezzel megzavarja a nyugodt alvást. Érdekes, hogy ezek az éjszakai tünetek a legtöbbször nem is gyomorégés formájában jelentkeznek.
Reflux és elhízás

Az elmúlt években egyre többen panaszkodnak reflux betegség okozta tünetekre, ezért a reflux a figyelem középpontjába került.
Reflux és nyelőcsőrák

A legújabb kutatások eredményei azt mutatják, hogy a nyelőcsőbe rendszeresen visszaáramló gyomornedv (sósav), azaz a reflux hosszú távon rosszindulatú daganat kialakulásához vezethet. A megjelent tanulmányok felhívják a figyelmet arra, hogy a reflux megelőzése és megfelelő kezelése alapvető fontosságú, hiszen nem lehet tudni, hogy mikor fajul el a betegség és alakul át halálos kórrá. A nem megfelelően kezelt reflux eredményeként ugyanis ún. Barett nyelőcső alakulhat ki, amely már a rák előtti állapotot jelzi.
Reflux és asztma

Egyre több tanulmány eredménye mutatja azt, hogy szignifikáns kapcsolat van a reflux és az asztma között.
Gyomorégés, reflux betegség

A következő tanulmányban olyan táplálkozási és életviteli tanácsokat olvashat, melyek védik a gyomrot, segítenek megszüntetni a reflux kellemetlen tüneteit. A reflux (latin szó, jelentése: visszaáramlás) betegség lényege, hogy a gyomor tartalma a nyelőcsőbe visszaáramlik. A betegség általában akkor fordul elő, ha a nyelőcső-gyomor határán lévő izom gyenge, és ez által nem zár tökéletesen.
Reflux betegség

A reflux betegség előfordulása egyre gyakoribb, modern életvitelünk és táplálkozási szokásaink fájdalmas velejárója.
Reflux

A reflux betegség a nyelőcső mozgászavarainak csoportjába tartozó kórkép.
< > 1. oldal (összesen: 0) Rendezés: